~FOLLOWER TERRBAEK~

16 April 2012

~my simple house~

Alhamdulillah..inilah teratak simple kami...tidak begitu luas..dan tidak mewah,cukuplah sekadar kami bertiga berteduh dibawah satu bumbung yang sama.. :)

teratak yang masih berkira2 untuk dicat dengan warna pilihan kami.
insyaallah..
 ruang keluarga yang masih belum dihiasi dengan bunga-bungaan indah..
dalam proses..
dan meja makan putih yang masih lagi bertelanjang bulat.juga akan dihiasi tidak lama lagi.
insyaallah..


p/s: abi yang nampak excited..belum siap sepenuhnya..dh post lam fb..ekeke..nakal betol..sebenarnya..ummi turut tersangkut dgn perabot almari kaca tinggi warna putih..dan abi pula,tersangkut dgn sofa..huhuhu..camne ni..dh xlama tinggal dekat nilai..nak beli barang banyak pun serba salah..sebab sah2 abi nak tinggal barang2 ni dekat sini..balik kampung,bila dh siap umah baru..baru syok membeli dan menghias kan.? 

7 ulasan:

  1. Tengok rumahni, teringat kenangan masa duk rumah sewa dulu. Mmg tak beli byk perabut.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. betol tu kak zefa..sy kalau nk beli,mesti suami awal2 lg pesan..jap lg brg ni smua xangkut pun..bg sewa umah ni skali dgn brg2....hehe

      Padam
  2. salam.wah,lawa.kemas,simple dan menarik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam..thanks dreamygirl..umah student..gini lerr..ekeke.

      Padam
    2. hah?studentker?wah,mude lagi.comel babytu..hu2

      Padam
  3. ummi mawar yg dirindui!!!! sgt suke..simple n smart sgt! yg telanjang tak bersampul tu dah nampak smart sgt sebb warne die santekkk!! wah ummi mnawar dah mule deco2!!

    BalasPadam
  4. ya ummu muhammad..syukran kathir..rindu akak juga.. :) nk bw pun xsmpat..lappy lama dah kiok. deco sikit xnk bagi jemu sis.. :)

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)