~FOLLOWER TERRBAEK~

22 Januari 2011

Karnival Vespa Kuala Kangsar 2010



Mengimbau kembali kenangan ketika Krnival Vespa Kuala Kangsar 2010 yang diadakan pada 25 April 2010. Masa ditetapkan untuk berlepas dari Klang pada jam 2.00 pagi. Walau bagaimanapun, Lambretta Maleena masih belum siap direstore. Akhirnya pada jam 7.00 pagi baru kami bertolak. Akibat kerosakan teknikal,jam 11 pg kami hanya sampai ke rawang. Akhirnya pada jam 4 ptg,owner memutuskan supaya skuter besi yang mengalami masalah teknikal diangkut dengan lori.

Jam 9.00 malam kami tiba di guest house yang disewa. Abi terus tidur dan terlepas sesi racing malam tu.Keesokan pagi,jam 8 pagi abi terus ke dewan tempat karnival berlangsung.Tapi malangnya baju dan stiker yang diperuntukkan kepada geng vespa telah habis. Terpaksa abi memujuk urusetia untuk mendapatkan stiker dan baju. Setelah hampir setengah jam(terpaksa menjadi urusetia tambahan),akhirnya mereka setuju. Setelah mendapatkan baju,abi terus ke dewan berjumpa dgn rakan2 dari Vespa Kelantan.


Jam 12 tghr,abi dan matwe terus bergegas pulang ke KL.Geng2 lain akan bertolak pada ptg atau malam tersebut. Di RnR Tapah, motor yang dipandu matwe mati.Kami berdua ingat ia disebabkan jem panas. Setelah lepak hampir 10 minit,mataku terpandang kot minyak.Rupa-rupanya kot minyak tak buka.Kami meneruskan perjalanan dan tiba di nilai jam 7malam.

Jumpa lagi di Karnival Vespa Kuala Kangsar 2011 yang dijangka pada 30 April 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)