~FOLLOWER TERRBAEK~

Memaparkan catatan dengan label menang giveaway. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label menang giveaway. Papar semua catatan

18 Ogos 2011

~menang contest duit raya dari Mama Tisya~


Salam..Alhamdulillah..sempena ramadhan yang ke 18 ni..Allah masih lagi memberi kekuatan kepada ummi utk meneruskan perjuangan pd hari ini.walaupun ummi dah rasa betul2 penat..
hurmm..syukur juga..sebab rezeki mawar murah pd bulan yg mulia ini..
masuk yang ini..
dah 4 kali mawar mnang contest@giveaway..

okeh..sebenarnya tadi ummi ada dpt respon dr mama tisya,yang mengatakan no.kita brtuah.so,jomm
cekidauttt!
*
*
*
*
*
*
*

sila semak di link :
http://mycontest-giveaway.blogspot.com/2011/08/senarai-link-peserta-utk-mamatisya-duit.html

sila email no akaun maybank anda
ke amyryna@gmail.com dlm masa 24 jam
jika tiada feedback dr anda, pemenang baru akan di cari lg....
9 pemenang yg bertuah dh slamat aku bank in duit raya 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yang kat atas ni..cebisan kata2 dr mama tisya kat blog dia yea..
okeh..sperti yg uolss tgk..ada random no.yang brnombor 57.
yess..itu lah no.bertuah kami.

Alhamdulillah..dan jutaan trima kasih buat mama tisya..krn sudi mnganjurkan contest ni..

sbnarnya..ummi ptt kasi no.akaun maybank..oleh sebab xde no.akaun..
so,mama tisya gantikan dgn top up..ok jgk kan??
yg pntg senang dipihak mama tisya dan 
senang jgk dipihak ummi..
=)

Baca lagi "~menang contest duit raya dari Mama Tisya~"

09 Ogos 2011

REZEKI BULAN RAMADHAN ~MENANG CONTEST HAYA MUSLIMAH~

Salam..Alhamdulillah..awal2 pagi lagi dah kemaruk nk buka blog.then bila buka..macam biasa ummi akan check shoutbox dulu pastu br tgk komen.so,dalam keadaan terpinga2 tgk ada seorang hamba Allah ni yang baik hati memberitahu berita kemenangan tersebut..thanx to tiefazatie..=) 


okeh..sebenarnya ni kemenangan kedua untuk dua bulan berturut2..terima kasih di ucapkan kepada puan saraa kerana menganjurkan contest haya muslimah tersebut..bak kata pepatah "tuah ayam nampak dikaki..tuah manusia siapa yang tahu" ummi join contest ni masa kat kampung haritu..pastu..terus lupa nk update berita semasa pasal GA..sebab tak yakin akan menang..selalunya join contest ni hanya sekadar suka2..dan mengikut mood.kalau rajin..baru la ummi join..dan depend jugak kepada jenis contest..kalau sesuai ummi akan join..kalau tak.konfem xlulus oleh abi..=) tengah ummi duk cari2 mana pengumuman dibuat..rupanya owner umum kat blog peribadinya kat SINI

Alhamdulillah rezeki kami..semoga bulan ramadhan kalini memberi seribu keberkatan..dan sejuta keinsafan kepada kami sekeluarga..
Baca lagi "REZEKI BULAN RAMADHAN ~MENANG CONTEST HAYA MUSLIMAH~"

15 Julai 2011

MENANG GIVEAWAY 1st PRIZE FROM HZ BABY VILLAGE CONTEST

Alhamdulillah..kami ingin memanjat penuh kesyukuran diatas kurniaan ini,jutaan terima kasih buat puan hanim sekeluarga.diatas pengumuman:senarai pemenang yg dibuat pada 11 july 2011..jom terjah: SINITerkejut juga ummi bila buka blog dari hotel jb. then tgk shoutbox..tahniah!,anda pemenang utama contest hz baby village contest..=) kemain berbunga lagi hati ummi..bising satu bilik dgr suara ummi berteriak sambil cium2 pipi abi dan wardah..=) happy katakan.sapa xhappy.dapat hadiah best! lagipun tu la contest pertama yang ummi join.kemain lagi tau minta izin dengan abi.nak jugak join contest ni..alhamdulillah..abi izinkan ummi join.mungkin salah satu keberkatan jugak.pentingnya izin suami.ummi doakan semoga family puan hanim dan perniagaan baby hadeef bertambah maju dan sentiasa dimurahkan rezeki..tahniah juga kepada pemenang2 yang lain.cloth diapers wardah jugak telah bertambah..rezeki wardah.tapi ummi memang bercadang nak tambah lagi cd tu .insyaallah..lepas ni kita try2 usha kedai hadeef pulak.suka tgk orang berniaga.kalau boleh sumer nak beli..nk tolong bangsa melayu kita.biar lebih maju lagi.tp tu lah..disebabkan ummi masih lagi belajar..terbantut la sikit.kalau dah kerja..baru la best canai duit sendiri.kalau mintak ngan abi selalu.leh kopak abi...=) insyaallah..ade rezeki..kita suping2 yea wardah.

 alhamdulillah..selamat sampai semalam kat ofis abi.=)
1 papoose bamboo,1 sunny baby minky dan
1 busha legging.=)

p/s:macam best je papoose bamboo ni...hurmm..tp sebenarnya,kesemua cd2 yang ada ni pun belum pakai lagi ni..x start pn lagi..cz kami xbeli lagi pencuci khas utk cd..adeii..insyaallah hujung minggu ni kua shopping barang2 wardah sikit.=)
Baca lagi "MENANG GIVEAWAY 1st PRIZE FROM HZ BABY VILLAGE CONTEST"