~FOLLOWER TERRBAEK~

22 November 2013

berakhirnya sesi berpantang :)

salam..Alhamdulillah..harini menginjak 45hari usia dayyan..dan buat ummi yang baru je merdeka dari tempoh pantang ..hikhikhik

nak gi jenjalann weiii..nk makan2..hehehe

semalam 20hb 11 2013 genap setahun pemergian bapa mertua tersayang Allahyarham abah.kebetulan pada tarikh tersebut, my kakak ipar yg sulung ada majlis konvokesyen jqaf..Alhamdulillah..sudah selamat dan tahniah buat my sis.. :) we all are proud of u..arwah abah juga pasti berbangga dgn kak huda.
dan yang paling special..family MIL dan adik2 seramai 6orang semuanya telah datang ke sini dgn menaiki flight..mereka bercuti selama 5hari..inshaa Allah akan balik malam esk. :( rasa skejap pulak..

so,lagi special, smlm MIL,sis,adik2 ipar dan adik abah yg bongsu hadir ke rumah kami untuk majlis tahlil buat arwah abah mertua.sorry..smlm memang ummi xmsuk dapur sgt pun..MIL xkasi buat keja..sbab masih dlm tempoh pantang..spatutnya tuan rumah la kan kena buat makan..adeii.. terima kasih buat adik2 ipar yg rajin tolong ummi sama..termasuk kak huda..masakan my MIL mmg terbaeekk! :) sedappp..

ok last..nak kasi picture pagi ini punya..budak yg berusia 45hari..dengan senyuman maniss..haha

saya yg berusia 45hari :)
dan ini saya bersama kakak mawar yg berusia 3tahun 5bulan 13hari..hikhikhik


2 ulasan:

  1. yeayyyy! tahniah wani. best dah boleh makan dah mcm2..hehe

    BalasPadam
  2. hehe..tq..tp still jg jaga pantang part ais..hehe

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)