~FOLLOWER TERRBAEK~

06 Februari 2013

Ujian UPT samar

salam...semalam ummi ada rasa xsedap badan..sejak seminggu ni,macam ada yang xkena..ummi kerap kali ulang alik ke tandas buang air kecik..aduhaii seksa kot..malam2 sblm tido lbih 10x ke tandas..dalam hati terfikir jugak ape masalahnya..dan cpat2 ummi sms nanny..nanny cakp peranakan rendah kot?? aihh pastu ummi mcm konfius..adakah asbab peranakan rendah ummi delay period 12 hari?

bila tanya nanny..pregnant la tu..huhu ummi mcm xcaya lagi,terus google2 pasal tanda2 pregnant..yes,ada simptomkencing acap kali dlm prgnant..tapi blm ada loya,muntah bagai..petang semalam smbil pegi
hntr brg kastemer kat poslaju..terus siggah beli upt.



balik je buat test..line first..terang yg amat..pastu ummi tgk mcm xde timbul 2 line je..time tu dh agak..mesti xde kot..walhal ummi lupa kena tunggu 3mint..haha bila ummi siap makan..cuba tgk balik..mcm ada lagi satu line..tapi xseterang yg pertama..pastu macam konfius...pregnantkah ummi???
nextweek la kita cek blik..sbb xpasti betul ke idak..



12 ulasan:

  1. hihi.. mcm sy dulu.. siap ketuk2 upt sebab tak puas hati, kenapa line satu lagi samar2 je... hampa sebab tak pregnant. lepas 2 3 hari beli baru,chek balik alhamdulillah positif..

    insyaAllah, ada rezeki adalah baby baru untuk wardah. semoga dpt keputusan yang mengembirakan ya ummu wardah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah..hehe hubby ckp tggu dulu 3,4 hari..inshaa allah,kalau ada rezeki..dpt adik la wardah.. ;)

      Padam
  2. Balasan
    1. terima kasih..pape pun masih lagi belum mengharap sgt..takut kuciwa..hehe doakan ye.

      Padam
  3. hehe..su dulu pn camtu..tp mmg pregnnt..early stage kalau sebelah samar..=)

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh..mmg akak pn cmtu jugak ye...hope betul la..hehe xsbar sbnrnya nk tau kputusn sebenar...terima kasih =)

      Padam
  4. wani..yolo dh kot, cz awal2 mmg line kurang jelas...bergantung pd hormon..hi2, kalu yo gak welcome back to preggy world! sebaya jugak nt 2nd baby kite..he3

    BalasPadam
  5. Tahniah wani.. hehe.. Iyelah tu.. sbb baru lagi mmg samar2.. Apapun, kzefa doakan wani terus sihat wal afiat.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. trima kasih kak zefa..harap gitula..tp harini dh 2 x vomit..huuhuu

      Padam
  6. Saya ingin berbagi cerita kepada anda yang pengemar togel bahwa dulunya saya ini cuma seorang pemulung yang pendapatan sehari2nya tidak seberapa,buat makan saja susah apalagi mencukupi kebutuhan istri dan anak saya..pernah suatu hari kami tidak pernah makan dan akhirnya datang seorang teman membawakan kami makanan dan memberitahukan juga hasil prediksi MBAH SARTO dan pada saat itu juga saya langsun menghubungi MBAH SARTO..!!! Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH SARTO yg telah memberikan anka ghoibnya kepada saya dan alhamdulillah itu benar2 tembus atas bantuannya kini kehidupan kami jauh lebih baik dari sebelumnya bahkan saya sekaran sudah punya modal usaha sendiri,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH SARTO di 082=378=607=111 ramalan MBAH SARTO meman memiliki ramalan “GHOIB” yg dijamin 100% tembus.

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)