~FOLLOWER TERRBAEK~

07 September 2012

AURA PUTERI GOLD BARU (APG) BERSERTA NO. KKM

SALAM..RAMAI JUGA YANG MESEJ UMMI TANYA,KENAPA APM DAH X DIKELUARKAN..KINI APM DAH DI UPGRADE KEPADA APJ(AURA PUTERI JEWEL) DAN YANG TERBARU PULA SYARIKAT ANAK MELAYU AURA ALENA TELAH MENGELUARKAN KEMBALI PRODUK AURA PUTERI GOLD YANG DIKILANGKAN DI INDONESIA BERSAMA PAKEJ BUNGKUSAN BARU DAN BERSERTA DENGAN NO.KKM..JADI XPERLUA LA NAK RAGU2 LAGI YE..UNTUK APJ PULA SEMESTINYA KELUARAN MALAYSIA.. :) SO,KASTEMER BOLEH PILIH NAK CUBA YANG MANA..APJ HANYA RM80 BERSERTA POSTAGE..DAN APG RM136 BERSERTA POSTAGE.:) HARINI UMMI NAK REVIEW PASAL APG JE DULU..SO,JOM TENGOK2 BAHAN2 KANDUNGANNYA..:)


Kandungan Bahan-bahan utama APG :
Hamamelis Virginiana L :
Tumbuhan perdu yang biji-bijinya dapat menghaluskan kulit dan kandungan zatnya dapat menyembuhkan peradangan.
Ganoderma Lucidum :
Sejenis keluarga jamur sering disebut sebagai raja jamur, jamur Lingzhi yang dikenal sebagai nutrisi terbaik untuk memperbaiki sel-sel dalam tubuh dan dapat mencegah penuaan dini.
Melaleuca Alternafiola :
Tumbuhan yang menyerupai ganggang atau rumput ini adalah tumbuhan yang sangat efektif untuk menggantikan sel-sel kulit mati.
Mineral Oil :
Pelembab alami yang membantu melembutkan dan melenturkan kulit dan sebagai zat yang membuat kulit lebih segar dan rileks sepanjang hari.

aquadest, propylene glycol, titanium dioxide, ethylene glycol monostearate, cetearath-20, cyclomethicone, isoprpyl palmitat, metylchlorolsothlazolinone, tocopheryl acetate, sodium ascorbyl phosphat, avobenzone, polysilicone-15, C.I 77492, CI 77499 Diperkaya dengan Vitamin C, Vit E, UV A dan B, serta anti oksidan.
 
OK SESAPE YANG NAK CUBA..BOLEH SMS 012-3218140 :) TQ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)