~FOLLOWER TERRBAEK~

09 Mac 2012

~KECANTIKAN DAN KESIHATAN TAHUN 2012~

Bismillahirrahmanirrahim..Alhamdulillah ummi memanjat penuh kesyukuran kepada ilahi kerana masih lagi diberi peluang untuk menghirup udara segar di bumi ini dan melakukan ibadah kepadaNya.

hari berganti hari..tahun berganti tahun..usia pula makin lama makin banyak. :) jika mengikut perkiraan masihi,usia ummi dah genap 24 tahun.tapi jika mengikut perkiraan hijrah belum lagi yea.. huhu nak jugak ikut tahun hijrah. atleast muda la sikit. :P ok stop.

tahun ini ada beberapa target yang mesti dicapai.terutama sekali dalam bab-bab kesihatan dan kecantikan. jika anda golongan nisa'..sudah tentu kecantikan sememangnya tidak boleh lari dari jiwa seorang wanita.wanita sentiasa ingin kelihatan cantik..terutama depan husband. ihihi.(bagi mereka yang dah kawen) haa..jadi macam tu la juga dengan ummi.."biarlah diriku sentiasa cantik di mata suamiku.." ameen.

untuk mencapai target itu,ummi mestilah membuat satu perubahan besar dalam hidup.perubahan itu mestilah kearah menjaga kesihatan yang lebih baik disamping mendapat kecantikan kulit yang memuaskan.dalam bab kecantikan,ummi lebih suka fokus bab penjagaan kulit wajah dan badan.

cantik tidak semestinya bermekup tebal,tapi cantik yang ummi maksudkan ialah cantik dari segi penjagaan kulit wajah dan badan..tapi nak cantik,kena keluarla sedikit modal. huhu xpe-xpe.janji puas hati.

dalam bab kesihatan Alhamdulillah,kami ditemui dengan suatu produk yang amat berkesan.apa lagi kalau bukan produk kesihatan dan kecantikan "HAYAT ACAI BERRY"..Bukan je untuk mendapat kesihatan yang optimum,malah dapat membantu menjadikan kulit wajah anda lebih berseri dan cantik.rata-rata pengguna boleh merasai keajaiban itu..insyaallah.

itu untuk kesihatan dan kecantikan.untuk penjagaan diri,alhamdulillah minggu lepas ummi ada membuat pesanan untuk membeli 1set penjagaan wajah dan kulit badan.termasuklah supplementnya sekali. harganya biasa-biasa saja..xdela semahal SK11. tapi dengan harga rm330 itu.ummi dapat menggunakannya bersama-sama dengan abi. kira jimat la tu..beli satu produk tapi boleh kongsi dua..uhuhu.

jadi untuk lebih sihat dan cantik kami buat jadual ini:

1) bangun pagi,lepas subuh kami amalkan pati HAYAT ACAI BERRY sebelum ke kelas/ke tempat kerja.

2) minum air masak sebanyak 2-3 liter sehari.(wajib)

3)buat facial muka sekurang-kurangnya 3kali sehari.( yang ni bahagian ummi,memang tukang facial abi)

4)lepas cuci muka dan mandi,pakai essence.

5)makan malam sebelum pukul7 pm.

6) untuk malam, abi meneruskan amalan pemakanan HAYAT ACAI BERRY nya,dan ummi dengan supplement ummi..ummi hanya amalkan HAB sebotol sehari,manakala abi 2botol sehari.

*selain itu jangan lupa,sentiasala membaca bismillah dan selawat sebelum melakukan sesuatu perkara..insyaaallah lebih berkat dan baik.

Alhamdulillah,setakat ini sudah nampak kesannya.. badan sentiasa sihat,cergas manakala kulit wajah dan badan semakin hari semakin lembut,licin,tegang dan berseri.

2 ulasan:

  1. wah mude lagi die..kulit ahkak pulak sedang dilanda hormon ibu2 hhehe

    BalasPadam
  2. hehe...tu lah,bila dh khwin ni..smuanya dh berubah..jadi nak kena jaga lebih skit..hehe..

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)