~FOLLOWER TERRBAEK~

17 Februari 2012

KULIAH AGAMA HARI JUMAAT

Salam..buat teman-teman blogger sekalian.dah makan pagi ke belum?? ummi belum sentuh ape-ape lagi,melainkan cik mawar bangun je dari tidur terus minta biskut.. =) cik mawar kalau pagi-pagi selalu macam tu.harus ke dapur dahulu.hehe xpe,janji cepatt la membesar ye cik mawar.

jumaat minggu lepas kami ke ofis abi mawar.selalunya tiap-tiap hari jumaat,bila kaum lelaki ke masjid untuk menunaikan solat jumaat,kaum wanita pula akan ke surau ofis untuk mendengar kuliah agama yang disampaikan oleh ustazah dari melaka.ummi pun dah lupa nama ustazah tu.tapi memang best la.. =) minggu lepas ummi xdapat nak fokus sangat dek kerana anakanda yang meragam tak nak duduk dalam surau tu gara-gara cik mawar nak main air dekat tempat wudhuk.huh,jenuh jap nak pujuk.last-last tertido juga dia atas riba ummi.=)

hari ini,insyaallah..rasa macam nak pergi lagi je kat sana..rasa rugi pulak tidak memanfaatkan cuti yang ada ni dengan perkara-perkara yang berfaedah..lagipun bukan berbayar kan.free je.. =) yang penting dapat ilmu..


p/s: hope cik mawar tak meragam lah yea.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)