~FOLLOWER TERRBAEK~

19 Februari 2012

KEK COKLAT MOIST KUKUS PAGI INI.


SALAM,selamat pagi..=) petang semalam gigih mencari kedai barangan kek semata-mata nak tunaikan hajat di hati nak buat kek coklat moist ni haa..
cari punya cari..alhamdulillah ummi baru teringat yang ada kedai barangan kek dekat bukit mahkota.kedai ni sebenarnya xsampai sebulan lagi dibuka.

memang rambang mata bila masuk kedai tu.dari luar nampak kecik je.tapi macam-macam ada...murah pun murah tau..=)

so,bahan-bahan untuk kek coklat ni dibeli dan telah pun dibuat pada pagi ini..
hasilnya..tarraa...!

xdela cantik sangat.rupanya pun nampak sememeh je kan??huhu tapi rasanya lazat..=P

itu sahaja berita untuk pagi ini..tengahari ini abi request nak makan nasi ayam..ayya..nantila ummi tengok bahan ape yang ada..nak gi kedai rasa malas pulak.abi ke shah alam pagi ni..untuk sesi event VESPA nya itu..Alahai abi...=) 

6 ulasan:

  1. Tu dia.. kek cekelat mawar dah masuk blog. Kek ibu yusuf juga yg masih terperam.. hehe..

    BalasPadam
  2. miss chenta hati : hehe sila2..jemput makan skali naa. =)

    BalasPadam
  3. ummu muhammad: hehe mengidam dikala bendera merah berkibar megah.. =)

    BalasPadam
  4. kak zefa : tu diaa...cepat la kak zefa.. nk tgk kek ni..aduhh kang besok sy leh try buat kek versi kak zefa pulak =)

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)