~FOLLOWER TERRBAEK~

14 Februari 2012

chocolate indulgence secret recipe

pada 12 rabiu'l awal yang lalu,merupakan hari kelahiran nabi kita muhammad S.A.W..dan pada hari yang sama juga hari lahir ateh iaitu adik abi,beliau merupakan anak ke-10 dari 11 adik beradik yang menyambut hari lahirnya yang ke 10tahun. (siti salwani bt hasbullah).

pada hari yang sama,ummi dan abi terpaksa ke kbmall gara-gara ingin membuat cermin mata baru untuk abi.untuk pengetahuan mawar sayang,cermin mata abi baru je patah gara-gara di karate oleh mawar,hehe kata abi,langsung xnampak time belajar dlm kelas acca.huhu siann..
dan masa kat kbmall tu lah ummi sempat belikan chocolate indulgence ni untuk birthday ateh dekat secret recipe..yummy! rm80 sebiji(termasuk caj tulis nama).tapi memang puas hati...besar dan sedap!

bak kata mil,sebelum ni kalau beli kek hari jadi.memang lambat betul nak abis.tapi bila choclate indulgence ni..xsampai beberapa jam.lesap,licin wa yillek! ehehehe tu tandanya semua suka yea..time sambut birthday haritu,10 beradik semua ada..kecuali sis huda..xsempat balik asbab urusan kerja.dan tahniah jua buat sis huda yang berjaya mendapat j-Qaf baru-baru ini...

haritu xsempat snap picas..so,amek dr cik google je la..sebab same je bentuknya..=)

yummy! yummy!


p/s: sebenarnya ummi mawar dah 2,3 hari mengidam nak mamam kek by secret recipe ni..especially cheese cake..dah request dgn abi..abi cakap tunggu hujung minggu nie..=)
wahh rasa lama la pulak nak tunggu kan.. 

4 ulasan:

  1. wah...sedapnya. Terliur dah ni nak makan kek SR hihi. Mujur SR dah buka di Kubang Kerian :)

    BalasPadam
  2. ekekek..mmg terpikat abis la sis...=) malam ni insyaallah mkn kek sr lg..waaa

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)