~FOLLOWER TERRBAEK~

13 Julai 2011

~JOHOR BHARU PART 1~

Salam..alhamdulillah kini kami kembali semula ke nilai setelah selesai bercuti di jb selama 2 hari..=) rindu pulak kat umah ni.mcm dah lama ditinggalkan.terbiar jap tanpa pengurusan ummi..insyaallah harini ummi nak spend bnyk masa sikit utk sesi mengemas2 rumah..lega sebab pg ni wardah tak mengamuk.selalunya pg2 mengamuk nk kan abi.makk aii..kalau dah namanya anak abi..anak abi jgk la.BBTV adalah peneman setia cik wardah.ralit jg dia tgk..harap2 faham la bhs omputeh dlm tu yea..=P okeh..ni sedikit gmbar cik wary sepanjang berada di jb..xreti penat si tecitt ni..apetah lg nk demam ke ape..alhamdulillah..antibodi wardah kuat.

 RNR seremban..bhnti makan jap sblm meneruskan perjalanan.

 new york hotel,jb

posing ats tangga di lobi hotel
 iyah2..nk ikut abi..naik lift




budak yg suka main handbang ummi..
 cek kak ni mandi lam tab..

 ptg tu smpat pusing jb..g plaza pelangi..
beli barang utk wardah kt sini..=)
 makan kat restoran betty benafee
time ni zul huzaimi dan bob kelantan ada singgah makan jgk
kebetulan tepi meja kitorang..
tgk2,,jeling2 je la..=)
betul2 berhadapan dgn hotel yg kami duduk.

2 ulasan:

  1. a'ah ummu auni..hehe..xbhenti rehat lg ni..hilang penat bila review blik saat2 kat sana..=)

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)