~FOLLOWER TERRBAEK~

18 Jun 2011

TAHNIAH BPP!!

Salam..ALHAMDULILLAH.

Tahap kesihatan wardah pd harini sudah kembali normal.Jadi,dikesempatan ini..ummi telah membawa wardah untuk menemani dan sekaligus menyokong abi dalam perlawanan futsal yg telah berlangsung pd jam9 pg td.bertempat di FUTSAL GALAXY,bangi.perlawanan ini telah dianjurkan oleh bahagian cagarmas.Terdapat 4 team yg menyertai perlawanan ini.antaranya bahagian pinjaman perumahan,kategori lelaki dan perempuan VS bahagian cagarmas,kategori  lelaki dan perempuan.Walaubagaimanapun tahniah kepada bahagian pinjaman perumahan kerana telah menjuarai perlawanan ini bagi kedua2 kategori..(happy abi,kebetulan dapat rasmi kasut baru).jom tgk aktiviti wardah disana..
 tecitt..tiut....tomeyy..terdashh!!
 suka dapat main2 ngan aunty.rembat makanan diorang.=)
 intai ape tu..??
 nak  cakap sesuatu..tp ummi xfaham..Y?
 berjalan dan terus berjalan..
 abi sebagai wakil BPP menerima hadiah.opsstt!! mane gambar abi??xde pun..=)
 wardah sampai je kat umah,terus tertido..

P/S: esok abi nak bawak kita kemana pulakk yea???



2 ulasan:

  1. amboi...seronoknya wardah berjalan ke sana tgk org main futsal. Ummi tak pernah bawa auni ke sana sebab ummi risau dia yg TERlebih main nanti. Kesian orang lain tak dapat main futsal karang hihi :)

    BalasPadam
  2. hihi..sebenarnya wardah ni mmg dah terbiasa pergi ke tempat2 mcm ni.ummi pernah bawak dia pergi ke dwn badminton,tmpat olahraga,futsal,ping pong dan event2 yg lain dari umur 47hari lg.tu yang dia ok je kat sana.terpaksa la wardah join sama disebabkan ummi dan abi dia minat bersukan.=)

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)