~FOLLOWER TERRBAEK~

19 Mac 2011

Bilik baru wardah...

Salam..Alhamdulillah akhirnya dapat jg umi dan abi siapkan bilik untuk wardah bermain dan belajar...untuk dijadikan bilik tido belum lagi...katil wardah xde..=)ade rezeki dapatlah tu..semalam lepas kelas Qiraat.umi bergegas ke putrajaya untuk menghadiri satu kuliah agama yg diadakan di surau kementerian kewangan.sepatutnya buat kat ofis abi(bahagian pinjaman perumahan).so,disebabkan ade program kne la wat kat sana.kuliah agama tersebut dibimbing oleh ustazah kalthum..Insyaallah..tiap2 minggu umi akn kesana..so,lpas kuliah tu,umi sempat ronda2 kt depan ofis abi..ade event belon panas.rasa rugi pulak xbawak wardah..kat situ mcm2 ada..tambah2 lagi ade pasar tani..lagiiii la banyak brg..umi sempat beli wallpaper sticker,seluar busha dan bola besarr untuk wardah..mmg lame umi kat kedai sticker tu..pening+angau+mabuk nk memilih..byk sgt pilihan..umi beli lebih..untuk bilik wardah dan juga kat tempat taska wardah...mama taska sampai terkejut beli bnyk..=) xpelah...untuk wardah dan kawan2 yea....semoga hepy dan ceria selalu..

ok ni sedikit gambar dalam bilik wardah yg umi sempat amek..jap ag nk keluar lagi,,nk cr box kartun untuk simpan barang2 mainan wardah...hari tu umi ade terjumpa da.. smpai mlm2 xleh tidola...teringat kt box tu..=) cantikkk..sesuai la untuk wardah..
 wardah tersenyum kepuasan..
 selamat belajar sayangku..
 wardah yang teramat sukakan upin dan ipin..
 mari belajar ABC..
=)

5 ulasan:

  1. comel lah bilik wardah :) di Teratak Mawaddah ada sudut belajar auni, tapi ummi tak sempat siapkan decoration nya lagi hehe....

    BalasPadam
  2. salam to ummu auni: syukran..aiwah...ni pun buat ala2 kadar je kak..=)alang2 ade bilik kosong..leh la wat tempat untuk dia bermain dan blajar..=)

    BalasPadam
  3. cantiknyer bilik wardah..mesti seronok dia

    BalasPadam
  4. tQ iduraz,,yup,wardah mmg benar2 excited masa kami pasang sticker tu..lepas siap pasang terus dia menjeritt..suka sgt upin ipin..=)

    BalasPadam
  5. comel lah bilik wardah.. nak buat bilik camni juga buat Ukasyah. mesti lagi semangat Ukasyah nak beraktiviti.

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)