~FOLLOWER TERRBAEK~

25 Januari 2011

Bersiar-siar di Masjid Wilayah

Tanggal 25/1/2011, kami telah bergerak ke masjid wilayah yang terletak di Jalan Duta jam 6.30 ptg.Selepas punch out,abi bergegas ke nilai untuk pikap umi dan wardah.Jam 7 lebih,kami tiba di masjid wilayah.Terdapat segerombolan pelancong dari Thai tgh khusyuk snap gambar. Kami juga tidak terlepas peluang untuk mengabadikan kenangan wardah di masjid wilayah.




Setelah azan maghrib berkumandang,kami mengerjakan solat maghrib berjemaah.Wardah mejalankan tugas rutin beliau dengan meniarap di celah2 jemaah. Selesai mengerjakan solat,kami ke pagar utama masjid tersebut bagi menyelesaikan tujuan utama ke sana.

Jam 8.15 malam, saudagar datang membawa barang dagangan yang telah dipesan.Barang tersebut sebagai persiapan abi untuk pulang ke kampung pada raya cina minggu depan dengan vespa.

Inilah barang yang dimaksudkan,carb 24-24 dan tray@dashboard. Gasket belum beli lagi nk pasang carb(ape la xde jual gasket carb sahaja,rasa rugi lak kena beli gasket complete set enjin).Manakala dashboard kena tunggu beli mata drill yang lebih kecik.Harap2 sabtu ni setel semua.

Doakan perjalanan abi selamat!!

1 ulasan:

  1. abi jgn racing2 deh...bwk slow2 jah..500 kuasa tenuk je k..hehe

    BalasPadam

ape pandangan anda??jom komen post mawar yea...=)